BLOG

Google Reklam
Metehan Yılmaz

Google Ads Nedir?

Google Ads Nedir? Google Ads: Eski adıyla Google AdWords, Google’ın arama sonuçlarında, iş ortağı sitelerde veya Youtube’da reklamlarınızı göstermenizi sağlayan bir online pazarlama aracıdır. Google reklamları, internet reklam ekosisteminde en

Devamını Oku
Dijital Pazarlama
Metehan Yılmaz

İdeasoft: Dijital Pazarlamaya Giriş Rehberi

Öncelikle e-ticaret’e atılmak isteyen arkadaşlarım için kısa bir giriş yapayım. Bir e-ticaret sitesi kurmayı planlıyorsanız, bu süreci birden fazla yolla ilerletebilirsiniz. Bu süreçte tamamen kendinize özgü bir yazılım oluşturabilir, hazır

Devamını Oku
Dijital Pazarlama
Metehan Yılmaz

Lead Generation Nedir?

Lead nedir? Lead, tüketicilerin bir markadan ürün veya hizmetleri ile ilgili satış ve pazarlama teklifleri almak için iletişim bilgilerini bırakmasını ifade eder. Türkçe’de net şu anlama gelir diyemesekte lead’i, potansiyel

Devamını Oku
Google Reklam
Metehan Yılmaz

Yeni AdWords Arayüzü ile Gelen Yenilikler

Google bu yıl içinde yeni AdWords arayüzünü reklamverenlere sunmaya başladı. Son 2-3 aydır, uzman veya amatör bir çok reklamverenin yeni arayüzü deneyimleme şansını yakaladığını düşünüyorum. Bu değişikliğin temelinde ise şüphesiz

Devamını Oku
Web Analiz
Metehan Yılmaz

Google Analytics ve Çerezler

Hiç aklınıza dijital dünyanın sizi bazı arkadaşlarınızdan daha iyi tanıdığını düşündünüz mü? Eminim bu soru hepinizin aklına gelmiştir. Böyle düşünmekte çok haklısınız bence. İncelediğiniz ürünlerin sürekli karşısınıza çıkması, satın alsanız

Devamını Oku
Google Reklam
Metehan Yılmaz

Analiz: Mobil Site vs Mobil Uygulama Yerleşimleri

Otomatik yerleşimleri hedefleyen, geniş kitleleri içeren bir Görüntülü Reklam Ağı kampanyası yönetiyorsanız optimizasyon süreci sıkıntılı geçebilir. Özellikle bu reklamları bir dönüşüm elde etmek amacıyla veriyorsanız çok fazla zaman harcamanız gerekebilir.

Devamını Oku
Google Reklam
Metehan Yılmaz

Google Alışveriş Reklamları ve Optimizasyonu

Google Shopping Ads, Merchant Center’da bulunan ürün envanterinizi kullanarak Google arama sonuçlarında veya iş ortaklarında reklam yayınlamanızı sağlayan bir AdWords reklam modelidir. Alışveriş reklamlarının reklam verenler üzerindeki popülaritesi her geçen

Devamını Oku
CRO
Metehan Yılmaz

Google Optimize Nedir? Nasıl Kurulur

Google Optimize, kısaca A/B test ve kişiselleştirme üzerine kurulmuş ücretsiz bir test aracıdır. Uzun bir beta sürümünden sonra tüm kullanıcıların kullanımına açılmış bulunmaktadır. Diğer benzer araçlardan en önemli farkı ise

Devamını Oku
Web Analiz
Metehan Yılmaz

Hemen Çıkma Oranı (Bounce Rate) Nedir?

Web analitik araçları ve tonlarca veri.. Website performansını artırmak isteyen ama nasıl başlayacağına karar veremeyen bir çok kullanıcının olduğundan eminim. Bunun temel sebeplerinden birisi web analitik araçlarının bize sunduğu tonlarca

Devamını Oku
PPC
Metehan Yılmaz

Facebook Reklam: Özel Hedef Kitleler

Facebook reklamları bir çok işletme için olmazsa olmaz ödemeli (PPC) reklamcılık kanallarından bir tanesidir. Özellikle Facebook’un günlük aktif kullanıcı sayısının 30 milyona yaklaşması işletmeler için bu mecranın önemini biraz daha artırmaktadır. Facebook

Devamını Oku
Web Analiz
Metehan Yılmaz

Google Analytics’te Kanal Gruplama Nedir?

Google Analytics’te kanallar gelen trafiğinizin kaynak ve aracıları hakkında bilgi verir. Bu trafik kanalların performansını değerlendirme noktasında son derece önemlidir. Kanallar, kaynak/araç kuralı ile eşleşen tüm trafiği gösterir. Örneğin, aracı

Devamını Oku
Dijital Pazarlama
Metehan Yılmaz

Dijital Pazarlama Nedir? Başlangıç Rehberi

Dijital pazarlama, pazarlama ve iş geliştirme konusunda her ne kadar daha çocukluk çağında olarak nitelendirilse de pazarlama dünyasının büyük bir bölümünü ele geçirme çabalarına hızla devam ettiğini görmekteyiz. Her gün

Devamını Oku