Görüntülü Reklam Ağı

Ana sayfa » Google Reklam » Görüntülü Reklam Ağı

Ödemeli reklamcılık pek çok websitesi için vazgeçilmez trafik kaynaklarından birisidir. Ödemeli reklamcılık ekosisteminin en büyük iki oyuncusu arama ağı reklamları ve sosyal medya reklamlarıdır. Fakat ödemeli reklamcılık bu iki kanalla sınırlı değildir. Bunlardan biriside görüntülü reklam ağıdır.

Google Ads’te temel olarak iki ağ üzerinden reklam verebilirsiniz. Bunların ilki en çok bilinen ve kullanılan arama ağı reklamları, diğeri ise milyonlarca websitesinde reklam yayınlamanızı sağlayan görüntülü reklam ağıdır.

Google Display Network (GDN) Nedir?

Google Display Network, Google’ın portföyünde bulunan websitelerinde reklam göstermenizi sağlayan reklamlarınızı internet kullanıcılarıyla buluşturmanızı sağlayan ağdır. Youtube, Gmail gibi mecralar da GDN’e dahildir.

Görüntülü reklam ağında reklam vererek 2 milyondan fazla websitesinde reklamlarınızı gösterebilirsiniz. Google’a göre internet nüfusunun %90’ından fazlasına bu ağı kullanarak erişebilirsiniz.

Görüntülü Reklam Ağı vs Arama Ağı

Bu iki reklam ağını birbiriyle kıyaslamak çok doğru olmayabilir. Arama ağı reklamları ile ürün veya hizmetlerinizi arayan kullanıcılara ulaşmak çok daha kolaydır. Çünkü onu arıyorlar! Ancak görüntülü reklam ağı sayesinde günlük internette rutin sörf yapan kullanıcılara ulaşabilirsiniz ve bunlar bir satın alım davranışı içinde olmayabilirler. Ancak bir dergi veya gazeteye reklam verdiğinizde de durum bundan farklı değildir.

Bilinirlik yaratmak, hedef kitlenize dokunuşlar yapmak, hatta bir satışı tamamlamak (yeniden pazarlama kampanyaları) için görüntülü reklam ağı son derece faydalı olabilir. Ancak bu reklam ağı arama ağına göre biraz daha fazla ilgi ister çünkü kontrol etmeniz gereken binlerce yerleşim olacaktır ki bu görüntülü reklam ağı için çok normal. Biraz sabırlı olmak gerekiyor.

Görüntülü Reklam Ağı Nasıl Çalışır?

Google, görüntülü reklam ağında hedef kitlenize ulaşabileceğiniz birden fazla seçenek sunar. Hedefleme seçeneklerine büyük tablodan baktığımızda odak noktamı ya kullanıcılardır ya da içerikler. Yani reklamlarınız için hedefleme yaparken demografi, ziyaretçilerin web geçmişi gibi kullanıcı odaklı hedefleme yapabileceğiniz gibi reklamlarınızın gösterilmesini istediğiniz siteleri manuel seçerekte (içerik hedefleyerek) hedefleme yapabilirsiniz. Ayrıca zamanda bu iki hedeflemeyi birlikte de kullanabilirsiniz. Gelin şimdi GDN’de nasıl hedeflemeler yapabileceğinize bakalım.

Görüntülü Reklam Ağı Hedeflemeleri

Anahtar Kelime Hedefleme

Görüntülü reklam ağında anahtar kelime hedefleme, arama ağında aşina olduğunuz anahtar kelime hedeflemesinden biraz farklıdır. GDN’de anahtar kelime hedefleme seçeceğini iki farklı şekilde kullanabilirsiniz. Bunların birisi kullanıcıların davranışlarını diğeri ise website içeriklerini hedefler.

Kitle hedefleme: Bu hedefleme seçeneği ile reklamlarınız onunla ilgililenebilecek kullanıcılara ve bu anahtar kelimelerle uygun yerleşimlerde gösterilir.

İçerik hedefleme: İçerik hedefleme ile reklamlarınız yalnızca anahtar kelimelerle ilgili yerleşimlerde gösterilir.

Konu Hedefleme

Konu hedefleme, reklamlarınızı seçeceğiniz konulu temalara sahip internet sitelerinde gösterilmesini sağlar. Özellikle hedef kitlenizin ilgilenebileceği net konular varsa bu hedefleme yönteminden faydalanabilirsiniz.

Örneğin bir yoga salonunuzun olduğunu varsayalım. Konu hedefleyerek reklamlarınızı Fitness temalı websitelerinde gösterebilirsiniz. Ya da hedeflemenizi biraz daha spesifikleştirerek yoga ve pilates konulu websitelerini de hedefleyebilirsiniz.

Yerleşim Hedefleme

Yerleşim kısaca reklamlarınızı göstermek istediğiniz bir alan adını veya alt sayfaları ifade eder. Yerleşimler sadece internet sitesi ile sınırlı değildir. Video veya uygulama hedeflemelerini de yerleşimler arasında gösterebilirsiniz.

Yerleşim hedefleme sayesinde reklamlarınızı yalnızca istediğiniz internet sitelerinde, uygulamalarda veya videolarda gösterebilirsiniz. Özellikle hedef kitlenizin hangi internet siteleriyle ilgilendiklerini biliyorsanız ve optimizasyon için çok fazla zamanınız yoksa yerleşim hedefli görüntülü reklam ağı kampanyaları sizin için biraz daha faydalı olabilir.

Yakın İlgi Alanı Kitlelerini Hedefleme

yakın ilgi alanı

Google, Kullanıcıları belirli segmentlere ayırmak için internetteki geçmiş davranışlarına göz atar. Örneğin, sağlık ve fitness meraklıları bu konudaki ilgisini egzersiz hareketleri, spor ve beslenme v.b temalı siteleri ziyaret ederek gösterir. Yakın ilgi alanı hedeflemesi ile Google bu kullanıcıları hedeflemenizi sağlar.

Pazardaki Kitle Hedeflemesi

pazardaki kitleleri hedefleme

Pazardaki kitle hedeflemesi sunduğunuz hizmet veya ürünleri araştıran kullanıcıları hedeflemenizi sağlar. Örneğin kız arkadaşına hediye almak için araştırma yapan, bununla ilgili sitelere göz atan kullanıcıları “hediye ve özel günler” kitle seçeceği ile hedefleyebilirsiniz.

Benzer Kitle Hedeflemesi

İnternet sitenizi ziyaret etmiş veya mevcut müşteri datalarınızı Google’a yüklemeniz durumunda benzer kitle hedeflemeleri ile reklamlarınızı göstereceğiniz kullanıcıları hedefleyebilirsiniz. Benzer kitlele hedefleme, mevcut datalarınıza benzer özellikler davranışlar sergileyen kullanıcıları hedeflemenize olanak tanır. Bu hedefleme yöntemini Facebook reklamlarındaki Look a Like hedeflemeleri gibi düşünebilirsiniz.

Demografi hedefleme: Google, demografi hedefleme seçeneği ile kullanıcıları cinsiyet ve yaş kırılımlarına göre hedefleme imkanı sunar.

Coğrafi hedefleme: Coğrafi hedefleme ile kullanıcıları bulunduğu konuma göre hedefleyebilirsiniz. Aynı zamanda bu hedefleme seçeneği ile fiziksel bir konuma pin atarak çemberin belirli çapında bulunan kullanıcıları da hedefleyebilirsiniz.

Gün ve saat hedefleme: Görüntülü reklam ağında aynı arama ağında olduğu gibi dilediğiniz saat ve günlerde reklamlarınızın yayınlanmasını sağlayabilirisiniz.

Cihaz hedefleme: GDN kampanyaları kullanıcıları kullandıkları cihazlara göre hedefleme imkanı sunar. Böylece kullanıcıları masaüstü, mobil, tablet veya akıllı TV kullanımlarına göre hedefleme yapabilirsiniz.

Dil hedefleme: Google, kullanıcının o anda veya geçmiş zamanda kullanıcıların görüntülediği sayfaları tespit edebilir ve buna uygun reklam gösterimleri sağlayabilir.

Merve, Google Görüntülü Reklam Ağı’nda aşçılıkla ilgili, Türkçe yazılmış birkaç blogu görüntülemiş ve Türkçe konuşan kullanıcıları hedefleyen kampanyalara ait reklamlar görmüştür. Görüntüleme geçmişi nedeniyle, Görüntülü Reklam Ağı’nda İngilizce yazılmış başka blogları okurken bile Türkçe reklamlar görebilir.

Tarayıcı hedefleme: Görüntülü reklam ağı, kullanıcıların kullandığı tarayıcılara göre hedefleme yapmanıza imkan sağlar. Tüm kullanılan tarayıcılarda hedefleme yapamasanız bile popüler kullanımı olan çoğu tarayıcı için bu özellikten faydalanabilirsiniz.

Görüntülü Reklam Ağında Hedefleme Ayarları

Görüntülü reklam ağında reklam verirken yukarıdaki hedefleme yöntemlerinden en az bir tanesini kullanabilirsiniz. Bunu yapabileceğiniz gibi birden fazla hedefleme seçeceğini birleştirip hedeflemenizi biraz daha spesifik hale getirebilirsiniz. Yani anahtar kelime hedeflerken aynı zamanda reklamlarınızı belirli demografik özellikler gösteren kitleye veya anahtar kelimelerinizle seçtiğiniz konuların kesiştiği kitleye gösterebilirsiniz.

Yukarıdaki örnekte 3 farklı hedefleme örneği göreceksiniz.

Bunların ilki sadece anahtar kelime hedefli oluşturulmuş reklamlardır. Reklamlarınız bu şekilde anahtar kelimelerinizin eşleştiği tüm yerleşimlerde gösterilecektir. Diğer hedefleme seçeneği ise Anahtar kelime + konu hedefleme üzerine kurgulanmıştır. Bu hedeflemede ise reklamlarınız anahtar kelime ve konuların birleştiği noktada gösterim alacaktır. Son seçenekte ise 3 farklı hedefleme yöntemi kullanılmıştır. Bu hedeflemede ise reklamlarınızın gösterimi için 3 farklı hedeflemenin de kesişmesi gerekmektedir. Örneğin spor aletleri anahtar kelimeniz fitness konulu internet sitelerinde ve sadece erkeklere gösterilecektir. Hedefleme seçeneklerini ne kadar artırırsanız erişebileceğiniz kullanıcı sayısı o kadar azalacaktır.

hedefleme yöntemi

Hedefleme & Gözlem Ayarları

hedefleme & gözlem

Reklamlarınızın erişimini etkileyen bir diğer unsur ise hedefleme ve gözlem seçeneğidir.

Hedefleme: Eğer kampanyanıza veya reklam gurubunuza hedefleme yöntemi ile kitle hedefliyorsanız reklamlarınız hedeflediğiniz bu kitlelerle sınırlı kalır. Yani anahtar kelime hedefli bir GDN kampanyanıza konu hedefleme seçeneği ile kitle eklerseniz reklamlarınız bu iki kitlenin kesiştiği yerde gösterilir.

Gözlem: Gözlem seçeneği ise daha çok hedeflediğiniz kitle hakkında ek verileri elde etme veya farklı teklif stratejileri kullanmak için oluşturulmuştur. Şöyle açıklayalım. Yine aynı şekilde anahtar kelime hedefli bir GDN kampanyanız olsun. Gözlem seçeneğini kullanarak demografik hedefleme yaptığınızı varsayalım. Bu hedefleme ile belirli dilediğiniz yaş aralığına farklı teklifler verebilirsiniz. Ancak reklamlarınız sadece anahtar kelime hedefleme seçeneğini baz alarak gösterilmeye devam eder.

Hedefleme ve gözlem ayarlarını arama ağı kampanyalarınız için de kullanabilirsiniz.

Arama ağı kampanyalarınıza hedefleme seçeneği ile yeniden pazarlama kitlelerinizi eklerseniz, reklamlarınız sadece daha önce websitenize girmiş kullanıcılara gösterilir. Ya da gözlem seçeneğini kullanarakta yeniden pazarlama listelerini ekleyebilirsiniz. Böylece daha önce sitenize girmiş kullanıcılara daha yüksek TBM teklifleri verebilirsiniz.

Hedefleme Genişlemesi

hedefleme genişlemesi

Hedef kitle genişletme opsiyonu, Google’ın belirlemiş olduğunuz kitleyi ilgili olabilecek kitlelerle genişletmenize imkan sağlar. Bu seçeneği ne kadar artırırsanız hedef kitleniz o kadar büyür fakat ilgi düzeyi de azalacaktır. Eğer hedef kitleniz yeterince iyi tanımlanmış durumdaysa bu bölümü pek sık kullanmanızı tavsiye etmiyorum.

Yine en çok yapılan hatalardan birisi de yeniden pazarlama kampanyalarında yapılan hedefleme genişlemeleri. Böylece reklamlarınız daha önce sitenize girmemiş kullanıcılara da gösterilecektir. Yalnız mevcut yeniden pazarlama kampanyalarınıza ek kampanya oluşturarak bu genişletmeleri test edebilirsiniz. Onun haricinde yeniden pazarlama kampanyalarında kullanmanızı pek öneremem.

Görüntülü Reklam Ağında Hedefleme Hariç Tutma

Google, hedefleme noktasında bir çok seçenek sunduğu gibi reklamlarınızı göstermek istemediğiniz kitle için de bir o kadar seçenek sunmaktadır. Reklamlarınızın gösterilmesini istemediğiniz internet sitelerinin konularını belirirleyebilir, x temalı anahtar kelimelerin bulunduğu yerleşimlerde reklamlarınızın gösterimi engelleyebilir veya belirli demografik kitlelere reklamlarınızın gösterimini kapatabilirsiniz. Bunun için kampanyalarınızda hariç tut bölümünde kitle ekler gibi bu kitleleri eklemeniz yeterli olacaktır.

Daha farklı yapabileceğiniz şey ise bazı reklam kampanyalarınızı sadece yeni ziyaretçi elde etmeye yönelik planlayabilirsiniz. Bunun için internet sitenize girmiş kullanıcıları kampanyalarınızdan eklemeniz yeterli olacaktır.

Mobil Yerleşimleri Hariç Tutma

Çok net bir şekilde çoğu Google Ads reklam vereni mobil app’lerden gelen tıklamalardan şikayetçidir diyebiliriz. (analiz: mobil uygulama yerleşimleri)

Geçtiğimiz seneye kadar adsenseformobileapps.com’u engellemek mobil yerleşimleri büyük ölçüde yeterli oluyordu. Ta ki Google bunu kaldırana kadar.

Artık Mobil uygulama yerleşimlerini engellemek için hesabınızın yerleşimler bölümünün hariç tutma sekmesinden yaklaşık 124 mobile uygulama kategorisini engellemelisiniz. Bunları hariç tutmak %100 mobil uygulamalardan gelen tıklamaları engelleme garantisi vermiyor.

Bonus: Tüm mobil uygulama kategorileri + 60k mobil uygulama yerleşimini indirmek için tıklayın.

Bonus2: Opmyzr’ın yayınlamış olduğu script, belirli kurallara göre mobile uygulama yerleşimlerini otomatik olarak engellemenizi sağlıyor. Örneğin son x günde y sayıda tıklama almış fakat dönüşüm getirmemiş yerleşimleri otomatik olarak engelleyebilirsiniz.

Görüntülü Reklam Ağı Reklam Formatları

Genişletilmiş Metin Reklam

Arama ağı reklamlarından aşina olduğumuz genişletilmiş metin reklamları görüntülü reklam ağlarında da kullanabilirsiniz. Arama ağındakinden farklı biçimlerde yayınlanabilir. Ayrıca reklamlarınız yerel biçimler ve resim biçimler şeklinde de gösterilebilir.

Yerel biçimler

yerel bicim

Resimler biçimler

resim bicim

Genişletilmiş reklam metinlerinizin yerel ve resim biçimlerde gösterilmesini engellemek istiyorsanız devre dışı bırakma formu doldurmalısınız. Google, genellikle bir hafta içerisinde talepleri işleme alacağını dile getiriyor.

Duyarlı reklamlar

Duyarlı reklamlar metin şeklinde de gösterilebileceği gibi görsel olarakta gösterilebilir. Sistem reklamları tüm görsel alanları için otomatik olarak optimize eder. Bunun için sadece 1200×1200 ve 1200×628 boyutlarında görevlerinizin ve metinlerinizin olması yeterlidir.

Görsel reklamlar display network’te en çok kullanılan reklam formatıdır. Kullanabileceğiniz 20’ye yakın banner tasarımı vardır. Banner’lerinizi hazırlarken 150kb’nin altında olmasına özen göstermelisiniz. Ayrıca GIF formatında görseller hazırlayacaksanız ise animasyonunuzun uzunluğu 30 saniyeyi aşmamalı ve 30 saniye sonunda durmalıdır. Aynı zamanda animasyonlarınızın frame oranı maksimum 5fps’den düşük olmalıdır.  Aynı şekilde Google, bu boyutlarda HTML reklamlarını da desteklemektedir.

reklam boyutları

Görüntülü Reklam Ağının Avantajları

Yüksek Erişim İmkanı Sağlar

Görüntülü reklam ağı kampanyaları özellikle arama ağı kampanyalarına göre daha yüksek erişim sağlar. Özellikle reklam verme hedefleriniz farkındalık yaratmak, marka bilinirliğini artırmak ise görüntülü reklam ağı kampanyaları size gerçekten fayda sağlayabilir.

Arama Ağına Göre Daha Düşük Maliyetlidir

ortalama tbm goruntulu reklam agi

Görüntülü reklam ağı her zaman arama ağına göre daha düşük CPC maliyetlerine sahiptir. Özellikle arama ağında rekabetin çok yüksek olduğu sektörlerde internet sitenize trafik çekmek için iyi bir alternatif olabilir.

Akıllı Görüntülü Reklam Ağı Kampanyası

akıllı goruntulu reklam kampanyasi

Akıllı görüntülü reklam ağı kampanyaları tekliflerinizi, hedeflemenizi ve reklamlarınızı otomatik bir şekilde yöneterek reklamlarınızı yayınlamanızı sağlar. Böylece Google reklamlarınızı dönüşüm gerçekleştirme olasılığı en yüksek olan kullanıcılara göstermeye çalışır. Bu reklam türünün en güzel taraflarından birisi de (eğer hesabınızda yeterince dönüşüm sayısı varsa) elde ettiğimiz dönüşümler için ödeme yapmanıza olanak tanımasıdır. Böylece reklamlarınızın gösterimi veya tıklanması sizin için bir maliyet oluşturmayacaktır. Sadece belirlediğiniz CPA değerinde dönüşüm başına maliyetlendirilirsiniz.

Görüntülü Reklam Ağının Dezavantajları

Hedefleme Seçenekleri

Görüntülü reklam ağı geniş hedefleme seçenekleri sunar. Ancak kullanıcıların satın alma hunisinin en alt bölümündeki kullanıcıları hedeflemek zor olacaktır. Google arama ağında bu kullanıcıları en basitinden “satın al, sipariş” gibi kelimelerle kolayca hedefleyebiliyorsunuz. Ancak görüntülü reklam ağında bunu yapamayabilirsiniz.

Can Sıkıcı Yerleşimler

Google reklamlarınızı hedefleme seçeneklerinize en uygun yerleşimlerde göstermeye çalışır. Ancak bu her zaman doğru yerleşimlerde reklamlarınızın gösterileceği anlamına gelmez. Hiç istemediğiniz internet sitelerinde, sizinle tamamen ilgisiz olan yerleşimlerde reklamlarınız gösterilebilir. Bunun için görüntülü reklam ağı kampanyalarını kullandığınız zaman sık sık yerleşimlerinizi optimize etmeniz kampanyalarınızın performansı için son derece önemlidir.

Her İşletme İçin Uygun Olmayabilir

Görüntülü reklam ağı kampanyaları marka bilinirliği oluşturma, düşük reklam maliyetleri  noktasında avantajlı olsa da tüm işletmeler için öncelikli reklam modeli olmamalıdır. Özellikle aciliyet durumunda hedef kitlesine ulaşmak isteyen işletmeler için öncelikli kampanya modeli görüntülü reklam ağı olmamalıdır. Örneğin bir veterine kliniği, çilingir gibi hizmet sunan işletmelerin a sitesinde banner reklam göstermesi o an ihtiyacı olmayan kullanıcılar için bir şey ifade etmeyebilir. Bu tarz işletmeler için arama ağı ile reklamlara başlamak çok daha iyi sonuç verecektir. Çünkü arama ağıyla bu ihtiyaçların duyulduğu anda hedef kitlenize ulaşmak çok daha kolaydır.

Görüntülü Reklam Kampanyası Nasıl Oluşturulur?

1. Reklam verme amacınızı seçin

Google Ads hesabınızın kampanyalar sekmesine gidin ve yeni kampanya oluştur seçeneği ile GDN kampanyanızı oluşturmaya başlayabilirsiniz. İlk adım olarak Google sizden reklam verme amacınızı isteyecektir. Ardından reklam verme amacınıza uygun kullanabileceğiniz reklam modelleri karşınıza gelecek. Oradan görüntülü reklam ağını seçerek devam edebilirsiniz.

reklam verme amacı

Bu örnekte standar banner reklam yayınlayacağımız için kampanya alt türünü standart görüntülü reklam kampanyası olarak seçerek devam edibiliriz.

2. Reklamlarınızın yayınlanmasını istediğiniz konumları seçin

reklam konumu

Kampanyanıza isim verdikten sonra reklamlarınızı hangi konumda bulunan kullanıcılara göstermek istediğinizi seçin. Yer seçenekleri ayarı ile reklamlarınızı belirli bir bölgedeki kullanıcılara mı belirli bölgeler ile ilgilenen kullanıcılara göstereceğinizi seçebilirsiniz.

3. Dil hedeflemenizi ayarlayın

dil hedefleme

4. Teklif Stratejisinizi belirleyin

teklif stratejisi

Sürecin sonraki adımında ne için teklif seçeceğinizi belirleyeceksiniz. Eğer hesabınızda bir dönüşüm verisi yoksa başlangıç olarak teklifleri manuel olarak belirleyebilirsiniz. Teklif stratejileri ile ilgili daha fazla bilgi almak için Otomatik Teklif Stratejileri başlıklı yazımı ziyaret edebilirsiniz.

5. Bütçenizi belirleyin

bütçe belirleme

Google reklamlarında bütçeler kampanya özelinde belirlenir. Oluşturmuş olduğunuz görüntülü reklam ağı kampanyasında harcamak istediğiniz günlük maksimum bütçeyi burada belirleyeceksiniz.

6. Kampanya ek ayarlarını kontrol edin

goruntulu reklam agı kampanya ayarları

Reklam rotasyonu: Birden fazla aynı boyutta reklamlarınız varsa reklam rotasyonu ayarlarıyla reklamlarınızın hangi sıklıkla gösterileceğini belirleyebilirsiniz. Reklamlarınızı performansa göre optimize edebilir veya eşit sıklıklarla gösterim almasını sağlayabilirsiniz.

Reklam zaman planlaması: Reklamları hangi günlerde hangi saatlerde yayınlamak istediğinizi seçin.

Cihazlar: Cihaz ayarları ile spesifik hedefleme yapabilirsiniz. Tüm cihazlarda gösterim almak istiyorsanız default olarak tüm cihazlarda seçeneği aktif gelecektir.

Sıklık sınırı: Sıklık sınırını yapılandırarak bir kullancıya belirli süre içerisinde kaç kere reklam gösterebileceğinizi seçebilirsiniz.

İçerik hariç tutma: Oyun siteleri, şiddet içeren sayfalarda reklam göstermek istemeyebilirsiniz. İçerik hariç tutma ayarları ile  reklamlarınızın gösterimini engellemek istediğiniz içerik türlerini seçin.

7. Hedef kitlenizi belirleyin

hedef kitle belirleme

Yukarıda detaylı olarak anlattığımız hedefleme seçeneklerinden bir veya birden fazla kullanarak hedef kitlenizi tanımlayın.

8. Otomatik hedefleme seçeneği

otomatik hedefleme secenegi

Otomatik hedefleme seçeneği, hedef kitlenizi genişletmenize yardımcı olur. Google belirlediğiniz hedef kitleye göre kendi önerilerini de ekleyerek erişebileceğiniz kullanıcı sayısını artırır. Bu seçeneği çok kullanmanızı önermiyorum. En azından ilk kampanyalarınızda otomatik hedefleme yok seçeneği ile devam etmeye çalışın.

9. Reklamlarınızı Yükleyin

banner ekleme

Oluşturduğunuz reklam grubu için tıklamalar için belirlediğiniz Maksimum TBM teklifinden sonra reklamlarınızı yükleyebilirsiniz. Reklamları yükledikten sonra kampanyanızı kaydedin. Eğer bir politika ihlali yoksa reklamlarınız bir süre incelendikten sonra yayınlanmaya başlayacaktır.

Kapanış Notları

Görüntülü reklam ağının inanılmaz erişimi var. Görüntülü reklam ağı kullanarak binlerce internet sitesinde reklam gösterebilirsiniz. GDN kampanyalarında yerleşimleri izlemek, yerleşimlerin performansını takip etmek başarılı görüntülü reklam ağı kampanyalarının çok önemli bir parçasıdır.

Eğer ilk kez görüntülü reklam ağı kampanyası açacaksanız mutlaka yeniden pazarlama kampanyaları ile başlayın. Böylece kampanyalara aşina olana kadar en az riskle kampanya yürütmüş olabilirsiniz.

Eğer HTML5 veya banner setleri hazırlayacak tasarım ekibiniz yoksa duyarlı reklamları kullanarak GDN reklamlarına daha hızlı bir şekilde başlangıç yapabilirsiniz.

Tek hedefleme yöntemini kullanarak kampanyalarınızı oluşturmamaya özen gösterin. Hedefleme seçenekleri kullanarak hedef kitlenizi ne kadar daraltırsanız ilgili kullanıcılara ulaşma olasılığınız o kadar yükselecektir.

Eğer reklam hesabınız uygunsa mutlaka akıllı görüntülü reklam ağı kampanyalarını denemelisiniz.

Oyun sitelerinin ve gereksiz mobil app yerleşimlerinin bütçenizi eritmesine izin vermemelisiniz.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

Online pazarlama kampanyalarınızın performansını artırmaya yönelik ipuçları almak ister misiniz?



2019
Dijital Pazarlama İstatistikleri