BLOG

Google Reklam
Metehan Yılmaz

Google Ads Nedir?

Google Ads Nedir? Google Ads: Eski adıyla Google AdWords, Google’ın arama sonuçlarında, iş ortağı sitelerde veya Youtube’da reklamlarınızı göstermenizi sağlayan bir online pazarlama aracıdır. Google reklamları, internet reklam ekosisteminde en

Devamını Oku
Google Reklam
Metehan Yılmaz

Yeniden Pazarlama İle İlgili Her Şey

İnternette sörf yaparken, sosyal medyada vakit geçirirken hiç takip edildiğinizi hissettiğiniz oldu mu? Hatta yaptığınız telefon konuşmalarında, yazışmalarında geçen bazı kelime öbekleriyle ilgili reklamlar görmeye başlayanlarınız? Farkında olmasanız bile bu

Devamını Oku
Genel
Metehan Yılmaz

Yeni alışkanlık edinin; Podcast dinleyin

Bu yazımda diğer yazılarım aksine doğrudan dijital pazarlamaya yönelik bilgi akışı sağlamayacağım fakat sonunda kendinizi geliştirmeye yönelik güzel bir alışkanlık kazanabileceğiniz yarı pasif bir aktiviteden bahsedeceğim. Podcast dinlemek. Özellikle hepimizin

Devamını Oku
SEO
Metehan Yılmaz

SEO Nedir?

Google’da günde ne kadar arama yapıldığını tahmin edin? Şimdi de bu aramaların internet siteniz veya blog siteniz ile ne kadar ilgili olduğunu düşünün. Şöyle söyleyelim, her gün Google’da ortalama 6

Devamını Oku
Google Reklam
Metehan Yılmaz

Google Ads Teklif Stratejilerini Kullanmalı mısınız?

Google Ads’te kampanyalarınızı farklı teklif stratejileri ile yayınlayabilirsiniz. Google, bu noktada reklam verme hedeflerinize göre, farklı kampanyalarda kullanabileceğiniz teklif verme seçenekleri sunar. Böylece kampanyalarınızın hedeflediği amaçlara göre (gösterim, tıklama, dönüşüm)

Devamını Oku
PPC
Metehan Yılmaz

PPC Nedir? Ödemeli Reklamcılık Rehberi 2022

PPC, İnternette varlık gösteren işletmelerin hedef kitlelerine ulaşmasını sağlayan en önemli online pazarlama kanallarından birisidir. Özellikle dijitalde yeni varlık göstermeye başlamış, daha yeni websitesini hayata geçirmiş bir işletmeyseniz PPC reklamları,

Devamını Oku
Genel
Metehan Yılmaz

KPI Nedir? Nasıl Takip Edilir?

Dijital pazarlama alanında çalışacak herkesin öncelikli olarak haberdar olması gereken terimlerden biri de KPI’dir. KPI’ın yani “key performance indicator”, anahtar performans göstergesi olarak çevrilebilir. Kurulan firmanın ya da şirketin hedeflerine

Devamını Oku
CRO
Metehan Yılmaz

Sepet Terk Etme Oranı

Sepet Terk Etme Oranı Nedir? Sepet terk etme oranı: alışveriş sepetine eklenen ürünlerin oransal olarak ne kadarının alışverişi tamamlamadan bittiğini gösteren bir metriktir. Genellikle yüzdesel ifadelerle tanımlanır. Sepete atılan ürün

Devamını Oku
PPC
Metehan Yılmaz

Instagram Reklam Verme Rehberi

En popüler online pazarlama kanallarından birisi de şüphesiz sosyal medyadır. Sosyal medyanın hayatımızın bir parçası haline gelmesiyle birlikte sosyal medya markalar için önemli bir pazarlama kanalı haline gelmiştir. Instagram reklamları

Devamını Oku
Web Analiz
Metehan Yılmaz

Google Tag Manager ile Tıklama İzleme

Websitenizde gerçekleşen tıklamalar, ziyaretçilerinizin sitenizde gerçekleştirdiği en doğal davranışlardan birisidir. Kullanıcılar farklı bir sayfaya geçmek, bir ürünü sepete eklemek için tıklamalar gerçekleştirirler. Websitenizde gerçekleşen tüm tıklamaları takip etmek sizin için

Devamını Oku
Google Reklam
Metehan Yılmaz

Kalite Puanı Nedir? Nasıl Artırılır?

Kalite Puanı nedir? Kalite puanı: Google’ın reklamlarınızın kalitesini değerlendirmek için anahtar kelimelerinize verdiği 1’den 10’a kadar verdiği sayısal bir değerdir.  Google organik sonuçlarda kullanıcılara ilgili sonuçlar göstermek için yüzlerce faktörü değerlendiren

Devamını Oku