BLOG

Google Reklam
Metehan Yılmaz

Anahtar Kelime Analizi

Anahtar kelime analizi, arama motorlarında kullanıcıların hangi arama sorguları yaparak ürün ve hizmetlerinize ulaşabileceğini tespit etmenin sağlayan araştırma sürecidir. Anahtar kelime analizinin amacı, işletmelerin doğru arama sorguları ile doğru sayfalara

Devamını Oku
Web Analiz
Metehan Yılmaz

URL İzleme & URL Oluşturma Aracı

URL izleme, teknik olarak hedef URL’lerinize benzersiz tanımlayıcılar ekleme işlemidir. Web sitenize gelen trafiği tanımlamanıza yardımcı olur. URL izleme parametrelerini hedef URL’lerinize eklemeniz yaptığınız kampanyaların takibini Google Analytics’e belirlediğiniz parametrelerle

Devamını Oku
Dijital Pazarlama
Metehan Yılmaz

E-Ticaret Sitelerinde KPI’lar Neler Olmalıdır?

Anahtar Performans Göstergeleri(KPI) online satış sektöründe başarıya giden yolda büyük önem taşımaktadır. KPI’ları belirleme ve izleme e-ticaret sitelerinin satış, pazarlama ve hizmet kapsamında hedeflere doğru ilerleme yolunda en büyük büyük

Devamını Oku
Google Reklam
Metehan Yılmaz

Google Reklam Ajansı Seçimi ve Kontrolü

Bu cümleyi belki çok fazla kuruyorum ama bu yazının girişinde tekrar dile getirmem gerekiyor. Öncelikle dijital pazarlama kavramı teknikten sosyal işlere kadar büyük bir hizmet alanı kapsar. Arama motoru optimizasyonu

Devamını Oku
Google Reklam
Metehan Yılmaz

Görüntülü Reklam Ağı

Ödemeli reklamcılık pek çok websitesi için vazgeçilmez trafik kaynaklarından birisidir. Ödemeli reklamcılık ekosisteminin en büyük iki oyuncusu arama ağı reklamları ve sosyal medya reklamlarıdır. Fakat ödemeli reklamcılık bu iki kanalla

Devamını Oku
Google Reklam
Metehan Yılmaz

7 Adımda Adwords Optimizasyon

AdWords’ten aldığınız tıklamaların %100’ü dönüşümle gerçekleşmedikçe yapılması gerekenler testler, optimizasyonlar mutlaka vardır.  Hiç bir zaman %100 dönüşüm oranına sahip olamayacağımızı düşünürsek bu süreç sürekli devam edecektir. Bu yazımda AdWords kampanyalarınızın performansını

Devamını Oku