Kategori: PPC

Google Ads’te kampanyalarınızı farklı teklif stratejileri ile yayınlayabilirsiniz. Google, bu noktada reklam verme hedeflerinize göre, farklı kampanyalarda kullanabileceğiniz teklif verme seçenekleri sunar. Böylece kampanyalarınızın hedeflediği amaçlara göre (gösterim, tıklama, dönüşüm) teklif stratejisi kullanarak kampanyalarınızı yayınlayabilirsiniz. Bu zamana kadar test ettiğimiz kampanyalarda iyi sonuçlar elde ettiğimiz teklif stratejilerini de gördük, performansı çok aşağıya düşüren test sonuçlarıyla […]

PPC, İnternette varlık gösteren işletmelerin hedef kitlelerine ulaşmasını sağlayan en önemli online pazarlama kanallarından birisidir. Özellikle dijitalde yeni varlık göstermeye başlamış, daha yeni websitesini hayata geçirmiş bir işletmeyseniz PPC reklamları, sizin için bir tık daha önemli olabilir. Çünkü diğer online pazarlama kanallarına göre PPC reklamları daha hızlı aksiyon alma imkanı sağlayabilir. Herkes ürün veya hizmetleriyle […]

2 Milyara yakın aktif kullanıcı…En büyük ikinci arama motoru…Her dakika 400 saatlik video yükleme…Her gün 1 milyar saate yakın video izleme… Evet, Youtube’dan bahsediyoruz. 2005 yılında hayata geçen, 2006 yılında Google tarafından satın alınan YouTube, şu an dünyanın en büyük ikinci arama motoru ve en çok trafik alan ikinci internet sitesi ünvanına sahiptir. Peki, pazarlamacılar […]

En popüler online pazarlama kanallarından birisi de şüphesiz sosyal medyadır. Sosyal medyanın hayatımızın bir parçası haline gelmesiyle birlikte sosyal medya markalar için önemli bir pazarlama kanalı haline gelmiştir. Instagram reklamları ve iletişimi işletmelerin hedef kitlesine ulaşmaları, onlara iyi bir deneyim yaşatmaları noktasında son derece önemli bir noktadadır. 2018 yılı itibariyle yaklaşık 2 milyondan fazla işletme […]

Facebook reklamları bir çok işletme için olmazsa olmaz ödemeli (PPC) reklamcılık kanallarından bir tanesidir. Özellikle Facebook’un günlük aktif kullanıcı sayısının 30 milyona yaklaşması işletmeler için bu mecranın önemini biraz daha artırmaktadır. Facebook reklamverenler için bir çok hedefleme seçeneği sunmaktadır. Doğru kullanıldığında işletmeler için çok önemli gelir kaynağı olabilir. Aynı zamanda yanlış yapılan hedeflemeler de pahalı bir ders niteliği taşıyabilir.   […]

Arama ağı reklamları, Google arama ağında yapılan sorgularda internet sitesinizin arama sonuçlarında gösterilmesini sağlar. Bu zamana kadar farkında olmayan var mı bilmiyorum ama Google’da arama yapan bir kullanıcı iseniz mutlaka bu reklamlarla karşılaşmışınızdır. Arama ağı reklamları, basitçe belirlediğiniz anahtar kelimelerle ilgili yapılan arama sorgularında arama sonuçlarında listelenmenizi sağlar. Bu reklamlar online reklamcılığın en popüler kanallarından […]