Google’a Reklam Vermek İstiyorum?

Ana sayfa » Google Reklam » Google’a Reklam Vermek İstiyorum?

google'a reklam vermek istiyorum

Hemen mi? Bir saniye, acele etmeyin. Gelin biraz konuşalım.

Varsayalım ki Google’a reklam vermek istiyorsunuz ama nereden başlayacağınızı bilmiyorsunuz. Hemen Google Ads arayüzünü açıp, ilk kampanyanızı oluşturmadan önce yazdıklarımı okumak yöneteceğiniz kampanyaların performansı için olumlu sonuçlar verebilir. Bu yazıda performansı yüksek, verimli kampanyalara sahip olmak için, reklamlara başlamadan önce kontrol etmeniz ve bilmeniz gereken bazı şeylerden bahsedeceğim. Yazının devamında aşağıdaki süreçlerden bahsedeceğim.

  1. Google’a reklam vermeden önce kontrol etmeniz gereken şeyler
  2. Google reklam hesaplarında gördüğüm en kritik hatalar
  3. Google reklamları hakkında en çok karşılaştığım sorular

Bir saniyeliğine internetin olmadığını ve apartmanınızın altında bulunan bir veteriner kliniğinin nasıl nasıl müşterilerine ulaşabileceğini düşünün. Bu küçük işletme reklamını yapmak için TV’ye reklam verebilir mi? Veya kalabalık bir caddede, evine yakın bir billboard’a? Bu onlar için çok zorlayıcı olabilir. Belki de arka sokakta bulunan, veterinere ihtiyacı olan bir kişi bu işletmenin varlığından hiç haberdar olamayacak. Google reklamlarını kullanarak potansiyel müşterilerinize ihtiyaç anında ulaşabileceksiniz. Artık küçük işletmeler de doğru stratejilerle potansiyel müşterilerine daha rahat ulaşmaya başladı.

Başlamadan önce doğru bir tercih yapmak üzere olduğunuzu hemen söylemek istiyorum. Çünkü Google reklam vererek doğrudan, işletmenizi arayan kullanıcılara ulaşma gibi bir şansa sahip olabilirsiniz. Google reklamları, doğru kurgulandığında hem marka bilinirliğinizi artırma hem de yeni müşteriler kazanma noktasında son derece önemli bir online pazarlama kanalı olabilir.

Arama motoru reklamları, ölçeği farketmeksizin tüm işletmeler tarafından neredeyse en çok bütçe ayrılan dijital pazarlama kanalıdır. En büyük avantajı ne aradığını net olarak bilen kullanıcılara ulaşmanıza imkan sağlamasıdır. Türkiye’de Google bu kanaldaki pazar payının büyük bir bölümüne hakimdir. Çok ufakta olsa Yandex’in de bu pazarda bir yeri olduğunu unutmamak gerekir. Arama motoru reklamlarının temelinde anahtar kelimeler ve reklam metinleri vardır. Belirlemiş olduğunuz anahtar kelimelerin arama terimleri ile eşleşmesi sonucu reklamlarınız Google arama sonuç sayfasında gösterim alır. Eğer kullanıcılar reklamlarınız ile etkileşime geçerse bir maliyet gerçekleşir.

Öncelikle şu noktada anlaşalım. Google reklamları her ne kadar yeni müşteriler edinme noktasında en başarılı online reklam kanallarından biri olsa da Google’a reklam vererek kesin para kazanacaksınız diye bir şey yok. Müşterilerinizin bir hizmetinizi kullanmasını, bir ürününüzü satın almasını etkileyen bir çok faktör var.  Kısacası Google reklamlarını başarılı bir şekilde sürdürebilmek için öncelikle işletmenizin doğru strateji ile hareket etmesi gerektiğini unutmamalısınız.

Hadi başlayalım.

Google’a Reklam Vermeden Önce Kontrol Etmeniz Gerekenler

Reklam Verme Hedeflerinizi Belirleyin

Google reklamlarınızı aktif etmeden önce, reklam verme hedeflerinizi net bir şekilde belirleyin.  İşletmelerin genellikle hedefleri onlara para kazandıracak aksiyonlardır.

Her işletmenin kendine özgü yapısı olduğundan dolayı hedefleri değişiklik gösterecektir. Örneğin,

  1. E-ticaret siteleri için, ürün veya hizmet satmak
  2. Olası satış yaratma siteleri için, potansiyel müşteri edinmek
  3. İçerik yayıncıları için, etkileşim ve sık ziyaretleri teşvik etmek
  4. Çevrimiçi bilgi siteleri için, kullanıcılara aradıkları bilgileri bulmada yardımcı olmak
  5. Marka siteler için, bilinirliği, etkileşimi ve bağlılığı artırmak ana hedef olabilir.

Google reklam hesabınızda tanımlamış olduğunuz hedefe dönüşüm diyoruz. Google dönüşüm kavramını “Bir kullanıcı reklamınızla etkileşime geçip (örneğin, bir metin reklamı tıklayıp veya bir video reklamı görüntüleyip) ardından çevrimiçi satın alma veya bir cep telefonundan işletmeyi arama gibi işletmeniz için değerli olarak kabul ettiğiniz bir işlem gerçekleştirdiğinde bu bir dönüşüm sayılır.” şeklinde tanımlamaktadır.

Dönüşümler ve dönüşüm oranları hakkında daha fazla bilgi sahibi olmak için buradan buyrun.

Hedef kitlenizi tanımlayın

Hedef pazarınız kim?

  1. Ürün veya hizmetleriniz yerel bir pazara mı yoksa ulusal bir pazara mı hitap ediyor?
  2. Müşterileriniz işletmelerden mi yoksa bireylerden mi oluşuyor? Bu şekilde reklam metinleriniz ve açılış sayfalarınızda ona uygun mesajlar sunmalısınız.
  3. Hedef pazarınızın internet kullanım davranışları nasıl? Onları nasıl yönlendirmek gerekiyor?
  4. Rakip sitelerde neleri seviyor, nelerden nefret ediyorlar, Müşterilerin ihtiyaçlarını öngörmeye çalışın.

Hedef kitlenize ne sunuyorsunuz?

  1. Rakiplerinizden sizi farklı kılan noktalar nelerdir? Onları belirleyin ve bunları öne çıkarın.
  2. CTA’lar neler olacak. Hedef kitlenizi harekete geçirmeye yönelik neler kullanabilirsiniz düşünün.
  3. Kullanıcıların reklama tıklamasını sağlayacak tekliflerimiz ne olacak?

Rakiplerinizi inceleyin

Rakiplerinizin kullandığı anahtar kelimeleri, belirlemiş olduğunuz anahtar kelimelerle kıyaslayın. Aynı zamanda rakiplerinizin sitelerini, kullanıcılarına nasıl bir deneyim yaşattığını analiz edin, inceleyin. Böylece onlardan eksik veya daha iyi olan noktalarınızı keşfedebilirsiniz.

Reklam Bütçenizi Belirleyin

Bütçenizi, reklam verme hedeflerinize ve reklam vermek istediğiniz anahtar kelimelerin ortalama rekabetine göre belirlemelisiniz.

Google’da dilediğiniz bütçelerle reklam verebilirsiniz. Aynı zamanda belirlemiş olduğunuz bütçeyi istediğiniz zaman artırıp azaltma şansına da sahipsiniz.

Örneğin, günlük 100TL bütçe ayırarak reklam vermeye başladınız. Belirlemiş olduğunuz anahtar kelimelerin ortalama tıklama başına maliyetininde 0,25 krş olduğunu varsayalım. Yani 100TL reklam harcamasına karşılık 400 tıklama elde edebiliyorsunuz. %2’lik bir dönüşüm oranına sahip olduğunuzu düşündüğümüzde günlük yapacağınız satışın adeti 8 olacaktır. Eğer günlük 16 satış yapmak isterseniz günlük bütçenizi (diğer koşulların değişmeyeceğini varsayıyorum) 200TL’ye çıkarmanız gerekecektir.

Yukarıdaki tabloyu elinizde veri olmadan, tahmini değerlerle de oluşturabilirsiniz. Reklam vermek istediğiniz anahtar kelimeleri önceden analiz edebilirsiniz. Böylece ortalama tıklama başına ne kadar maliyetlendirileceğiniz hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

Açılış Sayfalarınızı Kontrol Edin

Açılış sayfası kısaca, reklamlarınızı tıklayan kullanıcıları yönlendirdiğiniz sayfadır. Mükemmel bir Google reklam hesabına sahip olsanız bile açılış sayfalarınız kullanıcılara kötü bir deneyim sunuyorsa, reklamlardan verim elde etmeniz çok zor olacaktır. En çok karşıma çıkan şeylerden birisi de tüm reklamların ilgili sayfa yerine anasayfaya yönlendirilmesi. Bunu yapmayın. Kullanıcıları doğru sayfaya yönlendirmeniz gerektiğine dikkat ettikten sonra açılış sayfanızın karşılaması gereken bir takım teknik ve içeriksel noktalara değinelim.

Teknik gereksinimler

  1. Açılış sayfanızın yüklenme süresini kontrol edin. Mümkünse dört saniyenin altında bir sürede açılmasına özen göstermelisiniz.
  2. Kullanıcı deneyimine aykırı pop-up kullanımından kaçınmalısınız.
  3. Açılış sayfalarınızın mobil uyumlu olması gerekiyor. Bu artık zorunluluk. Açılış sayfanızın tüm cihazlarda sorunsuz çalıştığından emin olmalısınız.
  4. Açılış sayfanızın uzunluğuna göre birden fazla CTA butonu kullanabilirsiniz.
  5. Eğer lead toplamayı hedefleyen bir açılış sayfanız varsa kullanıcılardan ihtiyacınız olmayan bilgileri almamaya özen gösterin.

İçeriksel gereksinimler

  1. Ürününüzün / hizmetinizin kullanıcıların hangi problemini çözdüğünü, nasıl bir değer sağladığını net olarak anlatmaya çalışın. Aynı zamanda bunları anlatırken çok uzun metinler kullanmamaya özen göstermelisiniz.
  2. Müşterilerinizde etki yaratacak başlıklar ve cta metinleri oluşturmalısınız.
  3. Açılış sayfanızda sunduğunuz olanaklardan, müşterilerinize ne gibi fayda sağlayabileceğinizden, onlara ne gibi bir çözüm sunacağınızdan bahsederek onları harekte geçirmeye çalışın.
  4. Google’da reklam vermek için belirlediğiniz anahtar kelimeleri ve reklam metinlerinin açılış sayfanızla uyumlu olduğundan emin olun. Aynı zamanda bu uyumu sayfanızın başlık ve açıklama bölümünde de sergilemeye özen göstermelisiniz.
  5. Açılış sayfalarınızda kullanıcı yorumları, başarı hikayeleri, güvenlik sertifikaları, iade hakları gibi güven artırıcı unsurlara yer vermelisiniz.

Unutmayın kullanıcılar sizinle birlikte rakiplerinizin reklamlarına da tıklıyor, en iyi ihtimalle birinizi seçiyorlar.

Buraya kadar tamam mıyız?

Teorik olarak yukarıda reklam vermeye başlamadan önce masaya yatırmamız gereken şeylerden bahsettik. Hadi gelin bunu biraz pratiğe dökelim. Bu zamana kadar inceleme fırsatı bulduğum Google Ads hesaplarında gördüğüm bazı kritik hatalardan bahsetmek istiyorum.

Google Reklam Hesaplarında Gördüğüm En Kritik Hatalar

Anahtar Kelime Eşleme Türleri Kullanmamak

Hedef kitlenize ulaşmak için belirli anahtar kelimeler belirlediniz ve reklam hesabınıza eklediniz. Sanmayın reklamlarınız sadece bu anahtar kelimelerde gösterilecek. Eğer anahtar kelimelerinizi doğrudan reklam hesaplarınıza eklerseniz hiç tahmin bile edemeyeceğiniz arama sorgularında reklamlarınız gösterim alabilir. İşte bu noktada anahtar kelime eşleme türleri devreye giriyor. Anahtar kelime eşleme türleri belirlediğiniz anahtar kelimelerin hangi sorgularda tetiklenip tetiklenmeyeceği noktasında doğrudan etkilidir. Google Ads’te kullanabileceğiniz 4 anahtar kelime eşleme türü vardır. Bunlar,

  1. Geniş Eşleme
  2. Geniş Eşleme Düzenleyici
  3. Sıralı Eşleme
  4. Tam Eşleme
anahtar kelime eşleme türü ve açıklamaları

Geniş Eşleme
Adından da anlaşılacağı gibi anahtar kelimelerinizin en fazla arama sorgusunda tetiklenmesini sağlayacak, kullandığınız zaman çok dikkat etmeniz gereken eşleme türüdür.

Şimdi size güzel bir haber vereyim, bu eşleme türünü kullanmak için yapmanız gereken hiçbir şey yok. Çünkü anahtar kelimelerinizi reklam gruplarınıza eklediğiniz zaman default olarak geniş eşleme eklemiş oluyorsunuz. Bunun anlamı şu, geniş eşlemeye sahip çiçek gönder anahtar kelimesi “çiçek dükkanları, sevgiliye rüyada çiçek göndermek” gibi sorgularda tetiklenebilir. Eğer maksimum erişim elde etmek istiyorsanız ve bütçenizde bunun için yeterliyse geniş eşlemeyi tercih edebilirsiniz ancak bu sefer negatif anahtar kelimelerinizi belirlediğinizden emin olmanız size fayda sağlayacaktır.

Geniş Eşleme Düzenleyici
Geniş eşleme düzenleyici, geniş eşlemeye göre daha hassas bir hedefleme imkanı yaratır. Anahtar kelimelerinizin başına (+) işareti ekleyerek geniş eşleme düzenleyiciyi eşleme türüne sahip anahtar kelimeler elde edebilirsiniz. Örneğin sadece ikinci el eşyalar satan bir websitesi sahibi olduğunuzu varsayalım anahtar kelimelerinizde geniş eşleme düzenleyiciye sahip “+ikinci +el” anahtar kelimesini eklerseniz, reklamlarınız sadece bununla ilgili arama sorgularında gösterilecektir. Ancak yakın ilgili, yazım hatalarını içeren arama sorgularında reklamlarınız gösterim almaya devam eder.

Sıralı Eşleme
Sıralı eşleme anahtar kelimelerinizin hangi arama sorgusunda hangi sırada gösterileceğini belirleyen eşleme türüdür. Anahtar kelime öbeklerinizin başına ve sonuna tırnak işareti (“) ekleyerek sıralı eşlemeli anahtar kelime elde edebilirsiniz. Örneğin, “koşu ayakkabısı” şeklinde bulunanan bir anahtar kelimenizin gösterilebileceği tüm sorgularda “koşu ayakkabısı” kalıbı bozulmayacaktır. Sadece başına ve sonuna farklı sorgular gelebilir. (Adidas koşu ayakkabısı, koşu ayakkabısı modelleri v.b)

Tam Eşleme
Anahtar kelimelerinizin üzerinde tam kontrol sağlar. Eğer bir anahtar kelimeyi tam eşleme olarak kampanyalarınızda eklerseniz reklamlarınız yalnızca o arama sorgularında gösterim alır. Yine geniş eşleme düzenleyicide olduğu gibi yakın ilgili, yazım hataları, çekim ekleri gibi arama sorgularında reklamlarınız gösterilmeye devam eder.

Negatif Anahtar Kelime Kullanmamak

Reklam hesaplarında gördüğüm bir başka kritik nokta ise negatif anahtar kelimelerin kullanılmamasıdır. Negatif anahtar kelimeler, reklamlarınızın hangi arama sorgularında kullanıcılara gösterilmeyeceğini belirlemenize yardımcı olur. Negatif anahtar kelimeler ilgiliz arama sorguları engelleyeceğinden dolayı reklam bütçenizi daha verimli kullanmanızı, daha iyi dönüşüm başına maliyetler elde etmenizi sağlar.

Örneğin kampanyanızda +iphone +x +fiyatı şeklinde bir anahtar kelimenizin olduğunu varsayalım. Bu anahtar kelimeniz, ikinci el iphone x fiyatı, iphone x ekran değişim fiyatı, iphone x kılıf fiyatı gibi arama sorgularında gösterim alabilir. Eğer sadece sıfır iphone x satan bir websiteniz varsa ikinci el, ekran değişimi, kılıf gibi kelimeleri negatif anahtar kelime olarak kampanyalarınıza eklemeniz reklamlarınızın ilgi düzeyini artıracaktır.

Negatif anahtar kelimeleri listeler oluşturarak birden fazla kampanyanıza ekleyebileceğiniz gibi kampanya veya reklam grubu özelinde de hesabınıza tanımlayabilirsiniz. Benim noktada benim tavsiyem, kesinlikle gösterim almamamız gereken negatif anahtar kelimeleri hesap düzeyinde, reklam grubu özelinde değişebilecek anahtar kelimeleri kampanya veya reklam grubu düzeyinde hesabınıza eklemeniz olacaktır.

İncelemenizi öneririm: Anahtar Kelime Analizi başlıklı yazımda nasıl anahtar kelime analizi yapabileceğinizden bahsetmiştim. Bu analizler size aynı zamanda engellemeniz gereken anahtar kelimeleri de gösterecektir.

Arama Terimlerini Analiz Etmemek

Bundan önce bahsettiğim ilk iki madde başarılı kampanya kurgulama noktasında, kampanyalarınızı aktif etmeden önce mutlaka göz atmanızı önerdiğim şeyler arasındaydı. Bahsettiğim ilk maddeleri eksiksiz yapmış olsanız bile düzenli olarak anahtar kelimelerinizin hangi arama sorgularında gösterim aldığını mutlaka kontrol etmeniz gerekir.

Unutmayın Google’da her gün yüz binlerce arama sorgusu ilk defa aratılmaktadır. Bu yüzden kampanyalarınızın kampsamına göre haftalık veya iki haftada bir arama terimleri raporunu çalıştırıp anahtar kelimelerinizin hangi arama sorgularında gösterim aldığını kontrol etmelisiniz. Böylece işinize yaramayan arama sorgularını tespit edebilir ve negatif anahtar kelime olarak kampanyalarınıza ekleyebilirsiniz.

Konum Seçeneklerini Yanlış Kullanmak

Google, reklamlarınızı göstermek istediğiniz konumların hedeflemesini yaparken iki farklı seçenek sunar. Bunlardan birisi hedeflediğiniz bölge ile ilgili arama yapan kullanıcılar diğeri ise hedeflediğiniz bölgede yaşan kullanıcılardır. Bu şekilde iki farklı hedefleme yapmanıza olanak sağlar. Örneğin işletmeniz sadece bulunduğu konumda hizmet verebiliyorsa konum hedefleme ayarınız “kullanıcıların bulunduğu bölge” olmalıdır. Aksi halde hedeflediğiniz konumda bulunmayan ancak hedeflediğiniz konum için arama yapan kullanıcılara gösterilebilir.

Tüm Reklamları Anasayfaya Yönlendirmek

Google’ın bir arama motoru olduğunu ve asıl amacının kullanıcıların aradıkları sorgularla uyumlu sonuçlara ulaştırmak olduğunu hatırlayalım. Reklamlarınızın hedeflediğiniz anahtar kelimelerle uyumlu sayfalara gitmesine özen göstermelisiniz. Böylece hem reklamlarınızın ilgi düzeyini artırmış olacaksınız hem de reklamlarınıza tıklayan kullanıcılara daha iyi bir deneyim sunmuş olursunuz.

Ağ Performansını Analiz Etmemek

ağ performansı
google arama vs iş ortakları

Arama ağı iş ortakları, Google’ın arama ağında yayınladığınız reklamların erişimini genişletmek amacıyla 3. Taraf websitelerinde reklam göstermenizi sağlar.  Bazı kampanyalarda arama ağı iş ortakları iyi performans gösterebilirken bazı kampanyalarda kötü sonuçlar doğurabilir.  Arama ağı iş ortaklarında gösterilen reklamlarınızın performansını kampanyalarınıza segment ekleyerek inceleyebilirsiniz.

Dönüşümleri Hatalı Takip Etmek

Google Ads hesabınızda birden fazla şekilde dönüşüm takibi gerçekleştirebilirsiniz. Özellikle geçmişi bir çok kişi tarafından kontrol edilmiş hesaplarda dönüşüm takibi noktasında sık sıkkarışıklıklar yaşanabiliyor. Hem Google Ads dönüşüm etiketi hem de Google Analytics hesabından içe aktarılan dönüşümler olabiliyor. Bu kampanyalarınızın dönüşüm verilerinin karışmasına yol açacaktır. Bu durum hem kampanyalarınızın dönüşüm verilerini yanlış göstermesine sebep olacağı gibi dönüşüm verileri üzerinden yönettiğiniz otomatik teklif stratejilerinin de hatalı çalışacağını unutmamalısınız.

Google Analytics’e Uzak Olmak

Öyle bir araç olsun ki sitenizin ziyaretçilere yaşattığı deneyim hakkında size kimsenin söyleyemeyeceği şeyleri söylesin, nerelerde iyileştirmeler yapmanız gerektiği hakkında bilgi versin. Çok güzel olmaz mı?

Durun ya, böyle bir araç var zaten, Google Analytics. Hemde ücretsiz. Peki neden kullanmıyorsunuz?

Google Analytics kısaca, website ziyaretçilerinizin sitenizi nasıl bulduğunu, sitenizde nasıl davranış sergilediğini sergilediğini görebilmenizi ve size ziyaretçileriniz hakkında sınırsız bilgiler sunabilen bir Google servisidir.

Aynı zamanda Google Reklam ve Google Analytics hesabını da birbiri ile ilişkilendirebiliyorsunuz. Böylece kullanıcılarınızın davranışlarını açıklayan bazı metrikleri google reklam hesabına aktarıp, reklamlarınızın performansını daha sağlıklı değerlendirebilirsiniz.

Google Analytics hesabı oluşturmak için ilk adımı atmak için buradan başlayın. 

Google Reklamları Hakkında En Çok Karşılaştığım Sorular

Google reklamlarının belirli bir fiyatı var mı? Ne kadar ödeme yapmam gerekiyor?

Hayır. Google’a dilediğiniz bütçeyi ayırarak reklam vermeye başlayabilirsiniz. Ayrıca günlük harcamak istediğiniz üst limiti belirleyip reklamlarınızı bu doğrultuda yayınlayabilirsiniz. Aynı zamanda dilediğiniz zaman kampanyaların günlük bütçelerini dilediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Hangi anahtar kelimelere reklam vermem daha doğru olur

Açıkçası bunun net bir cevabı yok. Ama reklam vermeye başlamadan önce iyi bir anahtar kelime analizi süreci geçirip, negatif anahtar kelime araştırması yapmanızın size faydası olacaktır.

Google reklamları nasıl maliyetlendiriliyor?

Arama ağında reklamlarınızın gösterimi için size herhangi bir şekilde maliyet oluşturmaz. Yalnızca reklamlarınıza tıklayan kullanıcılar için ödeme yaparsınız. Yani kullanıcıların anahtar kelimenizi arayıp reklamları görmesi sizin için bir maliyet oluşturmayacaktır, reklamlarınızı gören kullanıcılar eğer reklamınızla etkileşime girerse o tıklama için ödeme yaparsınız.

Tıklama başına maliyetler nasıl belirleniyor?

Google reklamları açık artırma usulüne dayalı çalışır. Her bir anahtar kelime için reklam vermek isteyen adaylar Google’a bir teklif sunar (TBM) bu teklifiniz doğrultusunda reklamlarınız Google’da bir sırada gösterim alır. Aynı zamanda Google, tıklama başına maliyetlerinizi belirlerken kalite puanı faktörünü de hesaba katar.

Kalite puanı nedir?

Kalite puanı kısaca Google’ın reklamlarınızı değerlendirmek için kullandığı bir faktördür. Google her anahtar kelimeniz için 1’den 10’a kadar bir değer atar. Bu atadığı değerler kalite puanıdır. Kalite puanlarınız doğrudan Google’a ödeyeceğiniz tıklama maliyetlerini etkiler. Kalite puanlarınız 3 temel faktör üzerinden değerlendirilir.

Kalite puanları hakkında daha fazla bilgi almak için ziyaret edin: Kalite puanı nedir? Nasıl yükseltilir?

Reklamları nasıl kontrol etmeliyim?

Eğer reklamlarınızın yayınlanıp yayınlanmadığını kontrol etmek istiyorsanız bunu Google’da search yaparak yapmamanızı tavsiye ederim. Bu şekilde yaptığınız kontroller reklamlarınızın tıklama oranlarını düşürebilir. Özellikle arama hacmi düşük kelimelerde yapılan bu kontroller kalite puanlarınızı olumsuz etkileyebilir. Bu testleri en sağlıklı reklam önizleme ve teşhis aracından yapabilirsiniz. Bu aracı kullanarak farklı lokasyonlarda yayınladığınız reklamları da kontrol etme şansına sahip olursunuz.

Şimdi hazır olduğunuzu düşünüyor musunuz?

Cevabınız evet ise buradan ilk kampanyanızı oluşturmaya başlayabilirsiniz.  Hala şüphelerim var, biraz daha bilgi iyi olur diyorsanız Google reklamları hakkında biraz daha bilgi sahibi olmak için Google Ads Nedir? başlıklı yazımı ziyaret edebilirsiniz.

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

Online pazarlama kampanyalarınızın performansını artırmaya yönelik ipuçları almak ister misiniz?



2019
Dijital Pazarlama İstatistikleri