Kategori: CRO

Sepet Terk Etme Oranı Nedir? Sepet terk etme oranı: alışveriş sepetine eklenen ürünlerin oransal olarak ne kadarının alışverişi tamamlamadan bittiğini gösteren bir metriktir. Genellikle yüzdesel ifadelerle tanımlanır. Sepete atılan ürün veya hizmetlerin tamamlanmayan alışverişlerini ifade eder. Sepeti terk etme oranları genel ortalamada %74’tür. Yani her 100 sepet gösterimi gerçekleşen oturumların 26’sı alışveriş tamamlanmayla sonlanmaktadır. Bu […]

Google Optimize, kısaca A/B test ve kişiselleştirme üzerine kurulmuş ücretsiz bir test aracıdır. Uzun bir beta sürümünden sonra tüm kullanıcıların kullanımına açılmış bulunmaktadır. Diğer benzer araçlardan en önemli farkı ise Google Analytics hesabınız ile bütünleşik ilerlemesidir. Bu sayede yaptığınız denemelerin sonuçlarını Analytics hesabınızda çok kolay bir şekilde izleyebilirsiniz. Google Optimize Nasıl Kurulur? Hesap ve container […]

Conversion yani dönüşüm kavramı sektörden olan, ilgi duyan hemen hemen herkesin mutlaka sürekli duyduğu bir terimdir. Ziyaretçilerin sitenizde gerçekleştirmesini istediğiniz hedefler ve hedeflere giden yolda yardımcı olabilecek her şeye dönüşüm diyebiliriz. Bir satın alma, üye kazanımı, sitede geçirilen süre, website ziyaretçilerinizin işletmenizi araması birer dönüşüm kabul edilebilir. Bu yüzden dönüşüm kesinlikle şu demektir diyemeyiz. İşletmenizin […]