Tecrübelerimi, araştırdıklarımı ve önerilerimi

Seninle de paylaşmamı ister misin?


Görüntülü Reklam Ağı

Öncelikle WordStream'de gördüğüm bir kaç veriden bahsetmek istiyorum. 2014 yılında yayınlanan GDN reklamlarının %67,5'i text reklamlarmış. Metin reklamların CTR'ları resim reklamlara göre daha düşük olarak görünüyor. Neredeyse her %0,1 CTR artışında veya azalışında maliyetler %20 artış veya azalış göstermektedir. Google görüntülü reklam ağında her reklam kendi boyutu ile rekabete girdiğinden kampanyayı oluştururken farklı boyutlarda görseller oluşturmak, en düşük rekabet olan boyutları tespit etmenize dolayısıyla maliyetleri düşürmenize zemin hazırlar. En çok etkileşim sağlayan boyutlar aşağıdaki gibidir. Google…
Tamamını Oku

7 Adımda Adwords Optimizasyon

AdWords'ten aldığınız tıklamaların %100'ü dönüşümle gerçekleşmedikçe yapılması gerekenler testler, optimizasyonlar mutlaka vardır.  Hiç bir zaman %100 dönüşüm oranına sahip olamayacağımızı düşünürsek bu süreç sürekli devam edecektir. Bu yazımda AdWords kampanyalarınızın performansını artırabilecek 7 basit öneriye değineceğim. Ayrıca daha detaylı bilgiye sahip olmak istiyorsanız aşağıdaki ilgili yazılarımı da okumanızı tavsiye ederim Yeni başlayanlar için arama ağı optimizasyonu AdWords yönetiminde en sık karşılaştığım hatalar Arama sorgusu / yerleşim raporu Reklam uzantıları Reklam metini Açılış sayfası İstatistikler segmenti Rekabet ölçümleri…
Tamamını Oku